2021 m. gruodžio 24 d., penktadienis

В Tемную Hічку (Tamsioje naktelėje)

 



Tamsioje naktelėje

Tamsi naktelė virš Beatliejaus
Skaistus rytmetys atėjo, šviesa žemę užliejo
Skaisčioji mergelė, Šventoji Nuotaka
Ėdžiose varganose Sūnelį pagimdė

Priedainis:

Miegok Jėzau, miegok mažyli
Miegok, Tu, rytmetėli mano
Apie Tavo dalužėlę, mano vaikuti
Tau dainuoju aš 
 
Švelniai bučiavau, drobule užklojau
Miegučiu paguldžiau ir tyliai dainuoti pradėjau:
Užaugsi Tu Sūneli, tapsi suaugusiu
Eisi į pasaulį, Mano Vaikuti
 
Priedainis:

Miegok Jėzau, miegok mažyli
Miegok, Tu, rytmetėli mano
Apie Tavo dalužėlę, mano vaikuti
Tau dainuoju aš 

Viešpaties meilę ir Dievo tiesą
Tu tikėjimo šviesa, savo žmonėms atneši
Tiesa gyvuos, nuodėmės grandines sutrupins
Bet Golgotoje numirs Vaikutis Mano.
 
Priedainis:

Miegok Jėzau, miegok mažyli
Miegok, Tu, rytmetėli mano
Apie Tavo dalužėlę, mano vaikuti
Tau dainuoju aš
Miegok Jėzau, miegok Mažyli
Miegok, tu mano nuostabi šviesa
Nes su viltimi į Tave 
Žvelgia visas pasaulis

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą