2010 m. gegužės 4 d., antradienis

Kuom skiriasi gėjus nuo paprasto pederasto

Kad visokių šiuolaikiškų, kosmopolitiškų ir diplomuotų tamsuolių nebūčiau apkaltintas „homofobija“ perspėju, kad pavadinime ir toliau tekste panaudotas žodis pederastas yra viešai naudotinas tarptautinis žodis ( pederastija [gr.paiderastija, pais – berniukas, jaunuolis + erastes – įsimylėjėlis] šaltinis: Tarptautinių žodžių žodynas, vyriausioji enciklopedijų redakcija, 1985).

Karta man teko pasinaudoti vienos naktinės parduotuvės paslaugomis (stimulas - vėlyvi svečiai iš užsienio ir tuščias šaldytuvas). Prie tokių prekybos taškų, dažnai stoviniuoja įvirios žmogystos, todėl tą gilų vakarą buvo ne išimtis ir prie parduotuvės įėjimo stovėjo du apdriskę prasmirdę valkatos. Kaip visada valkatos paprašė sušelpti „maistui“, kadangi esu krikščionis ir įsakymą „prašančiam duok“ aš nerišu su veidmainių propaguojamomis sąvokomis „ vienam duok kitam ne duok“, aš ištraukiau iš piniginės kažkokią smulkmę ir pabėriau į paslaugiai atkištą juodom panagėm žydintį delną. Tuo mano pareiga minimum „artimajam“ pasibaigė ir aš nuskubėjau prie grotuoto langelio bei pradėjau užsisakinėti. Tie valkatos kažką tarpusavyje burbėjo ir aš į juos visiškai nekreipiau jokio dėmesio, kol vienas iš jų išdidžiai neišporino kitam:
- „Aš labai didžiuojuos, kad aš esu gėjus, mes esame visuomenės elitas, tu neįsivaizduoji su kokiais aš žmonėm bendrauju“.

Išgirdęs „elitinio“, nenusakomu glamūru dvelkiančio, gėjaus pasididžiavimo pilną posakį prisiminiau vieną anekdotą:

Ateina pas daktarą jaunuolis ir raudonuodamas jam sako:
- Daktare, aš tapau gėjumi.
Daktaras padrąsinančiai:
- Nebijokite, mūsų lakais nieko čia baisaus nėra. Sėskitės ir pasakokite. Visų prima, kuo jūs dirbate? Turbūt jūs koks nors didelis vadovas?
Jaunuolis nedrąsiai:
- Ne.
- Na tai gal jūs esate koks menininkas, bohemos atstovas, - neatlyžta gydytojas.
- Ne, - pakartoja jaunuolis.
- Na tai jūs turbūt koks turtingas verslininkas, - nenusimena medikas.
- Ne, - atsako jaunuolis.
Pagaliau daktaras netekęs kantrybės:
- Tai kas gi jūs?
- Suvirintojas, - atsako jaunuolis.
- Tfu tu, - nusispjauna daktarėlis, - koks gi tu gėjus, tu paprastas pederastas.

Pasižiūrėjus į ta per visas žiniasklaidas kišamą „kitokio“ gyvenimo propaganda, jau ir nenuostabu, kad dauguma suvirintojų, santechnikų, traktorininkų ir zootechnikų vaikydamiesi madą ir siekdami susitapatinti su pseudo elitu tampa paprastais pederastais. Baisiausia, kad užzombinti gražaus gyvenimo pažadų jaunuoliai (teletabiai) net nesuvokia, kad 99,9 proc. paprastųjų pederastų, laukia nusenusių, pasmirdusių, bevaikių, niekam nereikalingų bomžų likimas. Pas mus prie parduotuvės stovintis valkataujantis „elitinis“ gėjus, yra tik pirmoji kregždutė, vakarų Europa jau dūsta nuo niekam nereikalingų kriošelienų transvestitų, nusenusių klaikiomis sąlygomis merdinčių paprastų pederastų ir pamirštų, pamestų subankrutavusių gėjų.

p.s. Homoseksualumo nuodėmė visada trynėsi žmonių bendruomenėje, bet viena, kai ji buvo slapta žmogiška silpnybė, giliai paslėpta aukštuomenės dykaduonių kuluaruose ir uždaruose klubuose, visai kas kita yra šiuolaikinė prasčiokiška paprastų pederastų vulgarybė užtvindžiusi visą Europą ir bebaigianti užtvindyti Lietuvą. Ta vulgarybė, bekompromisiai žaloja ne tik kliedinčius aukštuomene, kvailus zootechnikus, bet ir tik pradedančias formuotis mūsų vaikučių pasaulėžiūras.

Todėl pasimelskime kartu su monsinjoru Alfonsu Svarinsku.


Esavičius

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą