Šiandien perskaičiau naujieną "Lietuviai pradėjo gaminti, pasaulyje analogų neturintį įrenginį". Kokia laimė ir džiaugsmas, pagaliau turime ne tik "audines" su dujine įrangą, bet sugebėjome netgi traukinio lokomotyvus adaptuoti "tradiciniam lietuviškam kurui". Keista tik, kad pasirodo niekam pasaulyje ta geniali, įnovativi, novatoriška įdėja nėra šovusi į galvą. Kas čia yra? O gal tiesiog pasaulyje, žmonės vadovaujantys infrastruktūros projektams turi tokį dalyką kaip smegenis? Juk lokomotyvai geležinkleiuose visada yra varomi elektra, net seni kaip pasaulis Vengrų mediniai keleiviniai dyzeliukai, ligi šiol puškuojantys ir Lietuvos keliais. Dyzelis suka elektros generatorių, o elektra suka ratus. Simple. Dyzelinį variklį gali keisti nors ir vandeniliniu, bet naudingumo koeficientas ir logistikos kaštai dyzeliniam kurui ir kitam kurui pav. suskystintoms dujoms, skiriasi kaip diena nuo nakties. Visų pirma dujų sąnaudos yra bent 50 proc. didesnės. Antra, jų atvežimui, saugojimui ir saugumo užtikrinimui reikia nepalyginamai daugiau sąnaudu nei bačkai dyzelinio kuro. Ir pagaliau trečia. Ar suprantate, dabar kiekviena geležinkelio stotis taps tiksinčia bomba. Dėl mūsų vadovų kompetencijos ir jų įdiegtos darbo kultūros, iki šiol lokomotyvai važinėja tik dėl senų mašinintų/mechanikų entuziazmo. Jie pastoviai lūžinėja, dega, nurieda nuo bėgių. Apie šiuos rutininius (beveik kasdieninius) incidentus visuomenė nežino, nes jie labai greitai pašalinami. O dabar įsivaizduokite kas bus, kai tie incidentai bus susiję su suskystintų dujų bombomis, kurias mulkiai ruošiasi įrengti lokomotyvuose ir pildymo stotyse. Va tada tikrai visi apie juos išgirs ir ne tik Lietuvoje.
Vienu žodziu, gavosi kaip visada, pinigų pasidalinimas mūsų visų sąskaita. Visi gelezinkelių nuostoliai vis viena dengiami iš Lietuvos biudžeto (neišmokamų dividendų pavidalu), maža to, netgi mulkių valdymo užsidirbtos baudos, taip pat bus sumokamos iš mūsų kišenės (apie tai šiandien pranešė mūsų premjeras). Vienintelis pliusas šioje inovacijoje - iškils dar keli gražūs namukai/dvareliai saugomose teritorijose. Svarbu, kad jie būtų toliau nuo geležinkelio, nes dideliu greičiu skrendančios suskystintų dujų bombos, gali netyčiomis sudeginti tiek triūso "vardan tos".
Kai nutrūks EU išmalda mūsų valdžios ubagams, tokių "genialių" projektų tikrai padaugės. Tuo labiau, kad iš užsienio grįžta "perspektyvus" jaunimas, baigęs aukštuosius užsienyje. Nesvarbu, kad tai dažniausiai niekam tikęs dresiruotas ofisų planktonas, svarbu, kad jie "tėvynės ilgesio pašaukti" grįžta pritaikyti savo įsigytas žinias "vardan tos". Patikėkit manim, vakariečiai, tų kurie perspektyvūs ir protingi, nepaleidžia, sukuria jiems rojaus sąlygas. Grįžta tik niekur nepritapusios švietimo sistemos atliekos, turinčios nepamatuotas ambicijas, niekaip nesusijusias su jų turimu potencialu. Čia tas pats kas pudelį išstatyti kovos ringę vien dėl to, kad jis baigė dresūros kursus kartu su pitbuliais.
Neseniai skaičiau apie vieną tokį sugrįžusį patriotą/minjoną, papildžiusį infantilių Lietuvos elfų gretas. Jis rašė apie tai, kad dabar darbuojasi būtent Lietuvos geležinkeliuose ir džiaugiasi puikiu atlyginimu, niekindamas išvykstančius ir nematydamas savo aplikoje nei vieno kas mažai uždirbtu Lietuvoje. Štai iš kur milžiniškos baudos ir būsimos katastrofos. Dar kitas "parvykelis" patriotas, tos ponas Piktžirnis patarinėja mūsų premjerui. Prieš kelis metus portale Balsas.lt skaičiau jo genialų straipsnį apie tai, kad agresyvioji Rusija pasiuntė "Mistralius" prie Sachalino pusiasalio. Po to kai komentaruose nustebau ir priminiau jog Sachalinas yra sala, o "Mistraliai" dar tik statomi. Straipsnis buvo pataisytas, jog Rusija nusiuntė "Mistralio" tipo laivus (vėl gi ponaitis net nesuvokia, kad tokio tipo laivų pas Rusija nėra). Siaubas. Tokie žmonės priima visų Lietuvos žmonių gyvenimus įtakojančius sprendimus, todėl nenuostabu, jog į geležinkelio lokomotyvus pradėjo montuoti dujinę įrangą.
p.s. Kokių dar genialių įdėjų įgyvendinimą Lietuvai mes išvysime? Gal Atominę elektrinę su dujine įranga?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą