2017 m. birželio 1 d., ketvirtadienis

Svarbu, kad novegiškai karo vadei nebūtu "tos dienos".



    Na va, dabar Lietuvoje galima jaustis saugiai. Iš Norvegijos mums atsiųsta karo vadė "žino ką darys kai pamatys Rusų tankus". Pagaliau atsirado tikras kovotojas Lietuvoje.

  Perskaitęs šią džiugią žinią prisiminiau savo jaunystę.

  Mano kaiminystėje gyveno labai karinga mergina. Visi jos bijojo, nes ji buvo kovinio sambo Europos čempionė, kurią išmetė iš profesionalaus sporto nes užmušė savo varžovą (be je juodaodį vyra) ringe, per parodomas varžybas Paryžiuje.

  Mes buvome draugai ir man nei karto net ne kilo kvaila mintis išbandyti jos kovinę galią ar bent jau patikrinti visų tų istorijų apie ją tikrumą. Bet karta, aš su savo mergina ir ji su savo vyru sėdėjome restorane Vilniaus senamiestyje. Laikai buvo neramūs, šėliojo visokie brigadiniai ir šiaip visokių neadekvačių žmogelių pasitaikydavo, todėl nenuostabu jog "čempionės" vyras rūkydamas restoranėlio kieme susikibo su agresyviu vyruku. Šalia jo rūkė ir čempionė su mano mergina, o aš sėdėjau restorane ir kalbėjau su kažkokiu žmogumi. Staiga įbėgo mano mergina ir pradėjo mane tempti į lauką. Kai išėjau pamačiau jog čempionė ir jos vyras ant žemės, o vyrukas odine striuke įsiutęs spardo tai vieną tai kitą. Ilgai nelaukęs pribėgau ir keliais smūgiais "išjungiau" užpuoliką.

  Padėjau atsikelti draugams ir iš atsigavusio vyruko išklausęs prakeikimų tiradą ir sutikęs su tuo jog jis mane "tikrai suras ir man bus šakės", su apspardytais nelaimėliais grįžome atgal į restoraną.

  Buvo kažkaip nejauku, todėl kalba niekaip nesirišo, kol pagaliau "čempionė" pasakė, kad tikrai būtų susitvarkiusi su užpuoliku, tiesiog kaip tik šiandien yra "tos dienos" ir ji kaip nesava.

  Aš su savo mergina tik lingavome galvomis pritardami, juk tikrai visi tikri vyrai ir tikros moterys žino jog prieš fiziologiją nepašokinėsi.

p.s. Kaip suprantu Muamaro Kadafio elitinio "specnazo" moterys taip pat nesugebėjo efektyviai apginti savo bosą, nes karas su juo tesėsi ilgiau nei mėnesį. Turbūt kas kartą atėjus "toms dienoms" elitinės karės tiesiog žūdavo praradusios savo kovinius sugebėjimus. Juk tuomet kai Kadafį prievartavo ir iš lėto žudė "demokratiniai sukilėliai" jokių "spec. karininkių" jo apsaugoje jau nebuvo likę. Pikti liežuviai mala, jog visas jo spec.moterų bataljonas išsilakstė po pirmų bombų sprogimų, na bet mes juk netikime tokiomis seksistinėmis nesamonėmis.

p.s.s. O čia kaip tik video iš "tolerantiškosios skandinavijos" kuriame demokratinį pabėgelį bandžiusios tramdyti policininkės greičiausiai taip pat buvo paveiktos "tų dienų".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą